Néhány gondolat erejéig szeretnék szólni a partnereink előnyéről. Persze e cikket olvasva mindenki azt hiszi majd, hogy olyan nincs, hogy mindenkinek jó és közben senki nem veszít rajta. Gondolhatnánk ilyen nincs!!! 

Mivel nem szeretnénk, hogy bárki is utólag rosszul érezze magát így előre tisztázzuk, mi leírjuk az igazat, hogy hogyan is működik. 

Egy példán keresztük bemutatom, hogy hogyan is működik és miért éri meg a cégeknek ekkora kedvezményt adni!

Vegyünk 100 embert és az ahhoz kapcsolódó marketing költségeket, normál esetben ez egy termék esetében így néz ki:

Normál értékesítési mátrix
 Típus  %  Ft
 Anyag+változó ktg.  30%    300
 Fix + Marketing  50%    500
 Nyereség  20%    200
 Összesen    1000

 A táblázatból jól látszik, hogy egy termék árát kb 40%-ban terheli fix ill. marketing költség. Egy nevesebb étterem esetében ez akár több is lehet belekalkulálva egy főműsoridős reklámot akár csak egy városi rádióban, tv-ben is.

Ha ezeket a költségeket sikerülne lecsökkenteni valamilyen módon akkor a cégeknek megérné olcsóbban adni a termékeit. És itt jövünk mi a képbe!

A nagy vásárlói létszám ha tegyük fel továbbra is behozzuk a 100 embert viszont nem kell marketingre költenie, adott esetben még adminisztrációs kölségei sincsenek, mert a teljes ügyintézést és reklámtevékenységet átvesszük, a marketing költségek szinte 0-ra csökkenthetők.

Lássuk hát a mi ajánlatunkat!

GroupShopping ajánlata
Típus % Ft
 Anyag+változó ktg.  46,15  300
 Fix + Marketing  23,05  150
 Nyereség  30,80  200
 Összesen    650

 Első nézetre feltűnő lehet a magas csökkenés a fix és marketing költségek csökkenése során de vegyük figyelembe, hogy amúgy is akciózna, és amúgy is vannak egyéb olyan jellegű termékei ahol a nyereség nem 20%. Adataink csupán a szemléltetést szolgálják, bár több leendő partnerünk megkeresése során történt információszerzésen alapul.

A különbség így is szembetűnő a vendéglő hozzájut a tervezett 200 Ft-os nyereséghez úgy is hogy közben egy 45%-os kedvezményt adott.

Belátható ha csak bizonyos termékekre koncentrált kedvezményként nyújtja akkor a többi termék esetleges magasabb nyereség kulcsa miatt magasabb kedvezmény is elképzelhető akár 80% is.

És ne feledjük, hogy szolgálttásunk nem csupán a tervezett 100 főt garantálja, hanem a csoportos vásárlás lényege miatt ennél akár 25%-al többet is ami a forglom növekedését okozza. így a kampáy elérte célját, a forgalom nőtt, az elvárt nyereség is megvalósult és a vásárlók is elégedettek mert olcsóbban jutottak hozzá az igényelt szolgáltatáshoz.

Persze jön a kérdés, de hát ahhoz, hogy a GroupShoppingra felkerüljön biztos pénzbe kerül. Igen ezt nem tagadjuk így van. Ez az összeg szintén a csoportos hírdetések miatt viszont elenyésző az eddigi kölségekhez képest, mondhatnám ingyen van. CSAK a skeres eladások után számítunk fel minimális jutalékot, amely a banki költségek fedezetéül szolgál!

Hogy ez tényleg így van? Keress minket egyedi személyre szabott ajánlatunkért, ígérjük nem fogsz csalódni!

 Információ: info@groupshopping.hu


Címkék: vásárlás nyereség vállalkozás online fizetés csoportos vásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://groupshopping.blog.hu/api/trackback/id/tr522117477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása